Ispis
Gastro
ÄŚetvrtak, 03 Travanj 2014 13:49

smothieŠto jedete za doru?ak? Doru?ak je najvažniji obrok u danu i ?esto se naglašava kako upravo doru?ak mora sadržavati vlakna, vitamine, no ?esto nakon bu?enja posegnemo za ne?im "što nam prvo padne pod ruku" i tako napravimo veliku pogrešku. Zdrav doru?ak smanjit ?e rizik od mnogih bolesti, poput raka i dijabetesa.  Ove namirnice trebali biste izbaciti.

 

 

Slatke žitarice

Neke žitarice pune su ugljikohidrata i še?era i nakon što za doru?ak izaberete takav obrok, razina še?era u krvi naglo se povisi, a zatim se spušta. To nije najbolje za organizam na po?etku dana te se preporu?uje izbjegavati takvu hranu. Radije izaberite žitarice bogatije vlaknima i proteinima. U obrok dodajte lanene sjemenke ili orahe.

Uštipci, krafne

Ovi proizvodi zadovoljit ?e sva?iju želju za slatkim, ali ako želite svome struku u?initi uslugu, radije posegnite za integralnim tostom s maslacem. Pekarski proizvodi nerijetko se prave uz dodatke konzervansa, te velike koli?ine še?era što pove?ava koli?inu glukoze u krvi, te šteti organizmu.

Sendvi?

Kombinacija jaja, tosta, sira, mlijeka može biti izdašna kombinacija za doru?ak, no ako na putu prema poslu ili školi svratite u neku trgovinu i kupite ve? složeni sendvi?, to nije dobra ideja. Takvi sendvi?i ?esto sadrže punomasni sir, masne i pržene sastojke poput piletine, slanine i drugog. Radije kod ku?e pripremite sami svoj sendvi? s nemasnim sirom, kuhanim jajima i birajte zdravije namirnice koje volite.

Smoothies

Smoothie se može ?initi kao odli?an, vo?ni obrok za po?etak dana. No, oni su ?esto prepuni še?era i punomasnog mlijeka ili ?ak vrhnja i tako zapravo ?ine desert, a ne zdravi, vo?ni obrok. Radije sami iscijedite naran?u ili napravite sok od jabuke, cikle, mrkve, celera i na zdrav na?in zapo?nite svoj dan.

www.vecernji.hr